23 octombrie 2010

IMTO IASI 2010 - Day 1

Ziua 1 de la IMTO Iasi 2010 s-a vrut o zi dedicata SEO si SEM la nivel incepator si intermediar. Datorita celor care au prezentat dar si a publicului - avizat si implicat in fenomen, discutiile au avansat pe alocuri destul de mult. S-au prezentat subiecte precum tool-uri de audit si monitorizare SEO, tool-uri de research in SEO, statistici din RO, planificarea in SEO, strategii de content si SEO copywriting, eficientizarea campaniilor de Adwords.

A fost o ocazie excelenta de a afla unele tips & tricks SEO din experienta altor SEO-isti. Mi-am notat deja cateva lucruri pe care nu le-am testat inca. Si poate ca asta este cea mai mare realizare a acestui eveniment: aceea de a permite un schimb de experienta intre oamenii care se ocupa cu SEO la diferite niveluri si in diverse contexte profesionale.

Printre informatiile cele mai interesante pe care le-am aflat se numara:
- tool-ul Google Custom Search Engine
- importanta ordinii de incarcare a elementelor din codul sursa al unei pagini
- un factor pentru research pe care l-am ignorat pana acum: cautarile de pe motorul intern al unui site
- RSS feed-urile pe ecommerce : poate cele mai eficiente metode de indexare a continutului nou
- strategii de promovare pentru site-urile de content si cum poti profita de popularitatea unor subiecte (provenite din media clasice) pentru a genera trafic
- analiza competitiva se poate face pe concurentii directi dar si pe corespondenti de pe piata internationala - pentru a cunoaste diferitele strategii folosite
- contentul produce bani, chiar daca nu se vede in vanzari directe.

Puteti vedea si cateva poze din timpul IMTO Day 1 la Marius Sescu pe blog.





Articole din aceeasi categorie