Imaginati-va aceasta evaluare ca o analiza SWOT pentru SEO.
Evaluarea vizibilitatii pe Internet urmareste urmatoarele elemente:
- care sunt cuvintele-cheie pe care un site este deja pozitionat si care ii aduc trafic (pentru aceste informatii puteti folosi tool-uri de tracking al cuvintelor-cheie, tool-uri de analiza SEO a continutului si tool-uri de tracking al traficului).
- care ii sunt concurentii pe acele cuvinte cheie (puteti afla acesti concurenti cautand manual pe motoarele de cautare acele site-uri care se afla in primele pozitii in cautari sau puteti folosi tool-uri special concepute pentru a afisa datele competitorilor)
- care este vechimea site-ului pe Internet (fiind un element pozitiv in pozitionarea pe motoarele de cautare, varsta unui website poate face orice actiune de SEO mai usoara sau mai dificila)
- gradul de notorietate in mediul online (este dat in mod general de elementele de mai sus: pozitionare pe cuvintele-cheie si nivel de trafic, si in particular de numarul de link-uri primite de pe alte site-uri, directoare web si retele sociale si de Page Rank-ul domeniului).
Aceasta evaluare este importanta pentru cel putin 2 aspecte:
- arata care este starea actuala a site-ului in termeni de vizibilitate si potentialul sau. Este practic materia prima cu care se va lucra in campania de SEO. O buna notorietate pe Internet si cuvintele-cheie pe care site-ul este deja pozitionat sunt avantaje si pot fi exploatate in promovarea ulterioara. Slabiciunile si lipsurile vor fi tratate ca prioritare si incluse in actiunile de SEO.
- SEO este un proces pe termen mediu-lung. Rezultatele lui se obtin greu si pot fi repede distruse cu alte modificari aduse unui website. De aceea este important de stiut ceea ce trebuie modificat fara a deteriora efortul depus anterior.
Voi reveni intr-un post ulterior cu detalii legate de tool-uri SEO bune de folosit in evaluarea vizibilitatii unui website precum si in realizarea audit-ului tehnic.
Daca aceste informatii vi s-au parut utile sau daca aveti intrebari, nu ezitati sa imi lasati parerea voastra in comentarii.
SEO, motoare de cautare, web analytics, social media, online marketing...
Content is King, but marketing is Queen! (Gary Vaynerchuk)
12 aprilie 2010
Etape SEO - Evaluarea vizibilitatii
Articole din aceeasi categorie
SEO
- Ce ar putea invata specialistii SEO de la clientii lor
- IMTO Iasi 2010 - Day 2
- Reguli de optimizare a Meta Tag-urilor pentru SEO
- Cum se schimba notiunea de CTR
- De ce sa mai optimizam META tag-uri?
- Optimizarea SEO on-page
- Cum gasesc cele mai potrivite cuvinte cheie pentru paginile mele?
- Etape SEO - Strategii de cuvinte cheie
- Etape SEO - Keyword research si alegerea cuvintelor cheie
- Programare vs. Marketing - Ce iti trebuie ca sa fii un bun SEO
- SEO in imagini
- Povestea lui Page Rank
- Etape SEO - Audit website
- Principii SEO - ce trebuie sa stii inainte de a incepe
Conectare Urmăriţi discuţia
Abonează-te la posturile de pe acest blog prin intermediul ...
Abonare prin e-mail
Abonează-teAbonează-te la comentariile de pe acest blog prin intermediul ...
Abonare prin e-mail
Abonează-teComentarii

Scrie un comentariu
Comentează ca Invitat sau autentificaţi-vă:
Du-te înapoiConnected as (Logout)
Nu este afişat public.
Scrie în mod anonim.
Comments by IntenseDebate
RÄspundeţi în calitate de invitat, sau autentificare:
Du-te înapoiConectat ca (Deconectare)
Nu este afişat public.
Scrie în mod anonim.
Etape SEO - Evaluarea vizibilitatii
2010-04-12T14:53:00+03:00
Unknown
SEO|
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)